27 September 2013

Salam Perkenalan

Assalamualaikum...

"BISMILLAHIR ROHMAANIR ROHIM"
(Dengan menyebut nama ALLAH yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang)


Alhamdulillah bersyukur kepada Allah masih di beri nikmat untuk terus bernafas di dunia ini. Salam perkenalan buat sahabat-sahabat sekalian. Maaflah saya ni bukan jenis yang pandai berkarya or hebat dalam penulisan.Wah, mantap sekali bila view blog sahabat-sahabat yang lain. saya ne baru nak merangkak-rangkak membuat blog, maklumlah first time buat blog ne..fuhhh, tapi alhamdulillah saya di bimbing oleh kak Normie n kak Masayu terima kasih banyak-banyak :)

Opsss..lupa pulak nama diberi Suharni binti Dawing (boleh panggil sue ya ), berasal dari negeri dibawa Bayu, merupakan sorang suri rumah sepenuh masa..ibu kepada sorang putera (Mohammad Asyraf Mouslem bin Shamsulbahri, 4 bulan lebih) alhamdulillah setelah hampir 3 tahun berkahwin Allah kurniakan kami seorang putera yang sanggat comel.

Saya mempunyai harapan yang besar mengikuti Kelas Online Blog&Fanpage ne. Muda-mudahan berkat bimbingan dan tunjuk ajar sifu2 yang berpengalaman dapat membantu saya untuk mengubah kehidupan saya sebagai seorang suri rumah yang berjaya. insyaALLAH....AMIN :)

No comments:

Post a Comment