25 April 2014

Jana pendapatan melalui penulisan di blog dan facebook

Teks: Suharni Dawing
         (Pembekal Baju Muslimah)

Bagaimana cara untuk menghasilkan pendapatan melalui penulisan di blog dan facebook :
-Ia adalah produk informasi/digital
-Tidak perlu keluar rumah
-Tidak perlu ambil stok, simpan stok
-Hanya komputer dan internet
-Usaha, konsisten, fokus, ikut sahaja strategi yang sudah ada

Mudah sahaja jadi rakan niaga/pengurus online akademi bekerja di rumah.

saya buka pendaftaran khusus buat suri rumah yang serius mahu bekerja dari rumah. Suri kerjaya yang mahu memulakan bisnes online secara sambilan atau sepenuh masa. Saya buka untuk yang benar-benar serius, fokus dan komited sahaja

Jika kalian salah seorang daripada mereka, hubungi saya untuk saya bimbing sebagai salah seorang rakan niaga di ABDR. Ilmu yang saya pelajari di sini, insya Allah saya akan sampaikan pula kepada kalian, untuk kita sama-sama nikmati rezeki Allah ini.

Sudah sedia?

InsyaALLAH, saya boleh tunjukkan jalannya.

Hubungi saya, Pengurus  Online Akedemi Bekerja Di Rumah :
✉ Email : Suharni.Dawing@gmail.com
✉ FB : Suharni Dawing 
☎ Sms@Whatsapp :  019-490 3099




No comments:

Post a Comment