12 November 2013

MENERUSKAN YANG TERTUNDA...

Assalamualaikum

Bismillahirrahmanirrahim,

Alhamdulillah hari ini saya dapat meneruskan tugasan untuk menyiapkan enteri seterusnya setelah hampir dua minggu tugasan ini tergendala. Maklumlah mood cuti-cuti balik kampung jadi blog pun tidak dapat di kemaskini sepenuhnya tambahan pula line internet di kampung memang teramat lembap. Perjalanan balik  ke kampung saya memang meletihkan apa tidaknya memakan masa hampir 6 jam, kesian juga en suami letih memandu kalau saya boleh memandu bolehlah kami bertukar-tukar jadi keletihan tu dapat juga dikurangkan. Namun keletihan itu hilang setibanya di kampung kerana dapat menatap wajah-wajah kedua orang tua, keluarga dan mak mertua yang dirindui. Alhamdulillah semuanyanya sihat-sihat, syukur ya rob.

Alhamdulillah bisnes baju muslimah telah beroperasi dengan sepenuhnya di page saya, terima kasih kepada mentor saya kak Normi kerana memperkenalkan saya dengan pembekal baju muslimah. Alhamdulillah saya juga telah mendapat beberapa orang pelanggan dan bisnes saya sedikit sebanyak mula dikenali umum. InsyaAllah dari masa ke semasa saya akan masukkan produk baru yang pastinya memenuhi citarasa pelanggan. Mudah-mudahan bisnes yang baru saya mulakan ini mendapat berkat dari Allah dan sokongan sahabat-sahabat sekalian. Amin

Jom lawat-lawat page saya dan jika berminat jangan segan silu PM saya 




No comments:

Post a Comment